miercuri, 18 mai 2011

Pastrav cu legume la cuptor




Ingrediente:
  • 6 pastravi
  • mazare conserva(eu am folosit congelat)
  • porumb conserva (eu am folosit congelat
  • ardei rosu (am folosit congelat)
  • morcov
  • rosii

Pestele il curatam, facem cateva crestaturi pe ambele parti si il dam cu sare.


Intr-o cratita punem putin ulei, mazarea, porumbul, ardeiul taiat cubulete, morcovi taiati rondele si lasam pana se inmoaie putin morcovul.

Intr-o tava punem folie de aluminiu pe care o dam cu ulei.


Punem o parte din legume....

....iar deasupra punem pestele pe care il umplem si pe el cu legume.

Taiem rosiile feli si le punem peste pastrav....

...dupa care le dam cu sare.

Acoperim totul cu folia de aluminiu si bagam la cuptor. Cand e aproape gata pestele desfacem pestele din folia de aluminiu.


Pofta buna1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...