sâmbătă, 7 mai 2011

Cartofi umpluti cu ciuperci

Nu am avut cum sa fac poze la tot procesul de fabricare sau poze de final. Am sa revin altadata cu poze.


Ingrediente:
  • 2 conserve ciuperci sau 400 g ciuperci crude
  • 1 ceapa mai mare
  • sare, piper, delicat
  • patrunjel, marar
  • 3 catei de usturoi
  • 3-4 lg ulei sau o un cubulet unt(daca nu e post)
  • 1 lg faina
  • 12 cartofi
Se toaca ceapa, ciupercile si se calesc in ulei.

Adaugam faina dizolvata in apa, condimentele si lasam sa fiarba.

La sfrasit adaugam patrunjelul si usturoiul taiat marunt si luam de pe foc.

Cartofii se curata si se fierb in apa cu sare.


Se taie in doua si se curata miezul. Dupa care se umple cu ciupercile , daca nu e post se pune deasupra si cascaval si se baga la cuptor sa-l incalzim. Se serveste calzi.

Mijlocul de la cartofi i-am pus intr-un castronel in care am pus ciuperci, iar deasupra am ras niste cascaval.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...